When the sun is near the horizon, sunlight travels through a greater depth of atmosphere, reducing the intensity of the direct light, so that more of the illumination comes from indirect light from the sky (Thomas 1973, 9–13), reducing the lighting ratio. More blue light is scattered, so if the sun is present, its light appears more reddish. In addition, the sun's small angle with the horizon produces longer shadows.
The term "hour" is used figuratively; the effect has no clearly defined duration and varies according to season and latitude. The character of the lighting is determined by the sun's altitude, and the time for the sun to move from the horizon to a specified altitude depends on a location's latitude and the time of year (Bermingham 2003, 214). In Los Angeles, California, at an hour after sunrise or an hour before sunset, the sun has an altitude of about 10°–12°. For a location closer to the equator, the same altitude is reached in less than an hour, and for a location farther from the equator, the altitude is reached in more than one hour. For a location sufficiently far from the equator, the sun may not reach an altitude of 10°, and the golden hour lasts for the entire day in certain seasons.
In the middle of the day, the bright overhead sun can create strong highlights and dark shadows. The degree to which overexposure can occur varies because different types of film and digital cameras have different dynamic ranges. This harsh lighting problem is particularly important in portrait photography, where a fill flash is often necessary to balance lighting across the subject's face or body, filling in strong shadows that are usually considered undesirable.
Because the contrast is less during the golden hour, shadows are less dark, and highlights are less likely to be overexposed. In landscape photography, the warm color of the low sun is often considered desirable to enhance the colours of the scene.
Film director Terrence Malick has used this technique in films such as Days of Heaven, The New World, and The Tree of Life(in the case of The New World, the entire film was shot in this hour or blue hour). The Robert Redford directed film The Milagro Beanfield War made extensive use of the golden hour in its location filming.
Atunci când soarele este aproape de orizont, lumina soarelui călătorește printr-o mai mare profunzime a atmosferei, reducând intensitatea luminii directe, astfel încât mai multe a iluminării vine de la lumina indirecta din cer (Thomas 1973, 9-13), reducând iluminat raportul. Mai multă lumină albastră este împrăștiată, astfel încât în cazul în care soarele este prezent, lumina sa apare mai roșiatică. În plus, unghiul soarelui cu orizontul, produce umbre mai lungi.
Termenul "ceasul" este folosit la figurat; efectul nu are nici o durată clar definit și variază în funcție de sezon și latitudine. Caracterul de iluminat este determinată de soarelui altitudine, iar timpul de soare pentru a trece de la orizont, la o altitudine specificată depinde de o locație de latitudine și de perioada din an (Bermingham 2003, 214). În Los Angeles, California, la o oră după răsăritul soarelui sau o oră înainte de apusul soarelui , soarele are o altitudine de aproximativ 10 ° -12 °. Pentru o locație mai aproape de ecuator, aceeași altitudine este atins în mai puțin de o oră, iar pentru o locație mai departe de ecuator, altitudinea este atins în mai puțin de o oră. Pentru o locație suficient de departe de ecuator, soarele nu poate ajunge la o altitudine de 10 °, iar ora de aur durează întreaga zi, în anumite anotimpuri.
În mijlocul zilei, luminos soarele deasupra capului pot crea scoate în evidență puternice și întunecate umbre . Gradul în care supraexpunerea poate apărea variază din cauza diferitelor tipuri de camere de film si digitale au diferite intervale dinamice. Această problemă lumină dură este deosebit de important în fotografie portret, în cazul în care un fulger de umplere este adesea necesar pentru a echilibra iluminare pe fata sau corpul subiectului, completarea umbre puternice, care sunt, de obicei considerate indezirabile.
Deoarece contrastul este mai puțin în timpul orei de aur, umbrele sunt mai puțin întuneric, și scoate în evidență sunt mai puțin susceptibile de a fi supraexpusă. În fotografia de peisaj, culoarea caldă a soarelui este considerat, de multe ori de dorit pentru a spori culorile scenei.
Regizorul Terrence Malick a folosit această tehnică în filme, cum ar fi Zilele cerului, The New World , și Arborele Vieții (în cazul The New World, întregul film a fost împușcat în această oră sau o oră albastru ). Robert Redford film regizat Milagro Beanfield război folosit pe scară largă de oră de aur în filmare sa locație.
|
duminică, 21 februarie 2016
Golden hour (photography
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu