vineri, 2 august 2013

Frumusetea acestei tari au scris-o Eminescu, Alecsandri, I.H. Radulescu, Sadoveanu, Blaga, Fanus Neagu si altii, fie in proza, fie in poezii

Frumuseţea acestei ţări au scris-o Eminescu, Alecsandri, I.H. Rădulescu, Sadoveanu, Blaga, Fănuş Neagu şi alţii, fie in proză, fie in poezii

Facebook, 1000 photos - http://goo.gl/GocwB7

English and Romanian....my Romania
- From Bucharest to Sibiu, Maramures to Danube Delta and to the Black Sea through Prahova Valley, the landscapes are incredibly beautiful: the mountains who are watching the waters, the plains, the riches of this land and people whose soul is awfully big. You need to know the soul of this nation, a soul who wrote, write and will write history, singing ballads and doina, a soul who cried, laughed, was mocked, suffered and who was joyful. 
The beauty of this country are described in the poems by Eminescu, Alecsandri or IH Radulescu, Fănuş Neagu and other and other great poets and writers.

1001 reasons to visit my Country, Romania! Romania my love!
- Ja Ja Bin invite you to explore and visit Romania: castles, fortress, mountains, trails and mountain paths, caves, churches, monasteries, cathedrals, Black Sea, Danube Delta (fauna and flora), wild nature, towns, water dams, salt mines with salt treatments, mine flowers, beautifully old villages. To travel through the mountains, to the Black Sea, to taste Romanian milk and cheese, Romanian wines, or Romanian food, to make Romanian friends or to learn Romanian traditions and finally, fall in love with Romania! I am the organizer, the driver, the guide, the host and the man who prepares coffee - my phone number is: +40769188031

- Romania is a masterpiece: a beautiful country and blessed by God! I'm thinking now, far from my house in the spring – that God did, with his love of the father, a blessed country: a land where I awoke to life and me! ... I am sure, that the architect of this infinite Universe loved us: more, gave us a country so beautiful, let us be the only place on the globe where our soul is banished in the feelings of longing, for it is at home! ..Why not handsome my country: Romania? Gardens and orchards in the colors of the mountains rainbow bald in the silence of deep, stone forests with trees that millennial beauty keeps palette used by a magic hand and the Holy hills with thousands of flowers, with lots of colors, what comforts us, encased in orchards with feast of chlorophyll and awakened from the sleep of life of another winter morning, bathed in the Sun brighter and warmwith rivers arising all over the country, to quench the thirst of the Romanian, when the Earth works-toils in the factory or write a poem, because Romania is born poet, singing and joy and yearning, pain and unhappiness, hopes and love...
- Romania is my place of birth; and all Romanians are my brothers. Are my brothers of joy and sorrow, song or tearing, of optimism, of faith and victory ... We are all with us, in our souls, as Windows eyes skyward; and a country called Romanian language, received as a gift from ancestors who planted in the us – as holy and good dowry – sacred flowers, in the words of our language of Latin origin, wherever we live life on this earth and we haven't left the heart to profane and no soul to Tinder, as do we have kept faith in God...
- My Romania is a huge garden 237.500 square kilometers, beautiful, cared for and maintained, through the diligent work of millions of my brothers and sisters, that I feel connected through ancestral lineage and blood, which some latin gave it to God, when we gave her a soul and a belief, and a beautiful language for communication, when I saw the first time Sun land slice what it called the-then my country: Home...
- From Maramures, Moldova, Prahova Valley and Delta to the Black Sea, are incredibly beautiful landscapes, mountains watching the waters, plains, the rich land and people, people whose heart is big, really big. The soul of this people should know; soul who wrote, write and will write history, sing, sing and sing ballads, soul cried, laughed, suffered and was glad. The beauty of this country wrote a Eminescu, Alecsandri, I.H. Radulescu, Fanus Neagu, and others, either in prose or in poetry.

- România mea este o capodoperă naturală: o ţară frumoasă şi binecuvântată de Dumnezeu! Mă gândesc acum-, eparte de casa mea în primăvară – că Dumnezeu a făcut, cu dragostea Sa de Tată, o ţară binecuvântată: o grădină frumoasă pe pământul, unde m-am trezit la viaţă şi eu!… Sunt sigur, că Arhitectul acestui Univers infinit ne-a iubit pe noi: românii mai mult, de ne-a dat o ţară atât de frumoasă, care să ne fie unicul loc de pe lume, unde sufletul nostru nu este surghiunit în sentimente de dor, căci este Acasă!…Ce n-are frumos ţara mea: România? Grădini şi livezi în culorile de curcucubeu, munţi pleşuvi în tăcerea de piatră adâncă, păduri milenare, cu arbori ce păstrează frumuseţea paletei folosită de-o mână măiastră şi sfântă, dealuri cu miile de flori, cu o mulţime de culori, ce ne mângâie privirea, cu livezile îmbrăcate în sărbătoarea de clorofilă şi viaţă, trezite din somnul de iarnă la o altă dimineaţă, scăldată în soarele mai luminos şi mai călduros, cu râurile izvorâte de peste tot cuprinsul ţării, ca să stâmpere setea românului cuprins de hărnicie, când trudeşte pământul, munceşte-n uzină sau scrie vreo poezie, căci românul se naşte poet, cântându-şi bucuria şi dorul, durerea şi nefericirea, speranţele şi iubirea…

- România mea este locul meu de naştere; şi toţi românii îmi sunt fraţi. Sunt fraţii mei de bucurie şi jale, de cântec sau înlăcrimare, de optimism, de credinţă şi biruinţă… Purtăm toţi, cu noi o casă, în sufletele noastre, cu ochi, ca ferestre spre cer; şi o ţară numită limba română, primită ca dar de la străbunii ce au sădit în noi – ca zestre sfântă şi bună – florile sacre de comunicare, în cuvintele frumoase din limba noastră de origine latină, oriunde ne-am trăi viata pe acest pământ şi nu ne-am lăsat inima să ni se păgânească şi nici sufletul să ni se facă iască, căci ne-am păstrat credinţa în Dumnezeu…
- România mea este o grădină imensă de 237.500 kilometri pătraţi, îngrijită şi păstrată frumoasă, prin munca harnică a milioanelor de fraţi şi surori ale mele, de care mă simt legat prin neam strămoşesc şi prin sânge latin, ce ni l-a dat Dumnezeu, când ne-a dăruit un suflet şi o credinţă, şi o limbă frumoasă pentru comunicare, când am văzut întâia dată soarele pe felia de glie ce-o numesc de-atunci ţara mea: Acasă…

- Din Bucuresti până in Sibiu, Maramureș până in Delta Dunării și Marea Neagră traversand Valea Prahovei, peisajele sunt incredibil de frumoase: munții care se oglindesc in ape, câmpiile, bogățiile acestui pământ și oameni a căror suflet este extrem de mare. Trebuie să cunoasteti sufletul acestui popor, un suflet care a scris, scrie și va scrie istorie, va cânta balade și doine, un suflet care a plans, a râs, a fost batjocorit, a suferit și a fost plin de bucurie. Frumusețile acestei țări sunt descrise în poeme de Eminescu, Alecsandri sau IH Radulescu, Fănuș Neagu și in multe opere ale altor mari poeți și scriitori.
All right reserved by Ja Ja Bin

- Muntele si poveţele sale - Preţuieste-ma si iubeste-ma omule, fiindca toate frumuseţile mele, padurile cu poienile, vaile si izvoarele, cararile si crestele, cu toate vieţuitoarele si florile, ţie ţi le daruiesc, sa te bucuri de ele, sa devii mai puternic, mai bun, mai generos, mai intelept. Dar ca sa te bucuri cu adevarat, pregateste-te bine! Nu drumeti pe munte cu palarie, cravata, geamantan si pantof cu toc inalt. Cararile mele strabat creste si vai adanci, iar vremea este uneori aspra si capricioasa. Asigura-te, deci, cu echipament de munte, ca sa ma poti infrunta. Altfel, frumusetile mele pot deveni si capcane in care cad cei nepregatiti. Nu-mi rupe florile, pomii si jnepenisurile, nu-mi speria animalele cu chiote tale si nu-mi ucide vietuitoarele, fiindca si cele mai mici si neinsemnate au rostul lor in natura. Elel sunt insasi viata din care esti si tu o particica, trecatorule!. Nu-ti face tinte din marcajele de pe traseu si nu mi le distruge sau modifica directia, fiindca poti primejdui viata altor turisti din urma ta. Nu arunca cu pietre! in caderea lor pot sfarama si antrena alte pietre, devenind periculoase pentru semenii tai. Admira-mi frumusetile si soarbe-mi cu sete aerul si izvoarele, dar nu ma murdari, nu-mi profana peisajul improscandu-l cu coji de oua, hartii, pungi de plastig, cutii de coserve si alte resturi ale ospatului tau, ci strange-le ca sa lasi curat locul pe care te-ai ospatat si pune-le inapoi in rucsacul tau ca sa le arunci in lada de gunoi, nu in valcele si apele mele curate, fiindca muntele nu-i depozit pentru gunoaiele aduse de tine. Nu inventa povesti stranii pe seama muntelui si nu exagera intamplarile fiindca poti dezorienta pe cei ce te asculta si le poti rata o excursie. Respecta intocmai povetele mele, ca un adevarat om de munte si vei deveni sigur-cu fiecare drumetie-mai puternic, mai bun, mai generos, mai intelept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu